Sharon alfonso

Om mig

Kategori: Allmänt

                                  Hej! Jag heter Sharon men har även ett andra namn som är Julia.
 
Jag är 97:a och är 16 år gammal, nästa år blir jag 17 år. (glad cheey hihih)
Jag är född i Sverige/ Stockholm på Huddinge sjukhus.
Jag är uppväxt i Botkyrka i Alby, Norsborg, Fittja. Men har bott hela mitt liv i Fittja,
men bor också i Bredäng har bott i Bredäng ungefär snart 3 år
 eftersom mina föräldrar är skyllda!
Jag går i Bredängsskolan i  9:an sista året på grundsskolan
men snart ska jag börja på gymnasiet.
 Jag ska plugga till Barn pyskolog eller nåt liknande.
Så mitt linje är Sam.
Egenliten så ville jag plugga till djursköterska 
men fick reda på att man tjänar så lite pengar haha
och jag vill verkligen tjäna bra para du vet HAHAH
Iaf jag är 169-170 cm lång.
Har svart hår med ljusbruna ögon med lite gröt :D
Och jag är halv Chilenare och Cuban!
Jag har haft ett seriöst förhållande i 4 år förut
Om ni vill veta mer om mig så kommentera & fråga gärna! :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: