Sharon alfonso

Clinique

Kategori: Allmänt

Var idag i Skärholmen med familjen, jag och mamma gick till kicks, mamma skulle köpa kräm  till hennes ansikte, så jag fick också med mig hem rengöring till mitt ansikte eftersom jag har jätte oljit hud och får finnar ganska lätt så tjejen rekomenderade den här rengöring, där står det step 1,2 och 3 + att jag fick med mig en annan sak som man lägger på finnarna som dödar bakterier, den kn jag använda med smink på för det är som consiler. De blev dyrt men det är värt de, Clinique är ett jätte bra märke. Idag ska jag testa den innan jag går och lägger mig, då skriver jag om den lite senare iaf jag har fått effekt eller inte. 
Aja nu ska jag kolla på catfish och sen äta och duscha. Vi hörs lite senare :)




Vi fick även några hår inpackning och några test från Clinique 
Tack världens bästa mamma❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: