Sharon alfonso

Tjena

Kategori:

Dagen var helt okej men också skit rolig! Aja dagen började med att jag försov mig som vanligt.. vi började kl 9 men vi hade orentering så jag missa, gick till skolan 10:30, var i skolan väntade på alla andra som var med på orenteringen. Vid 11 tiden kom Nadin till skolan så vi gick käkade lucnh sen så hade jag matte och engelska. Sen så slutade vi kl 14:30. och vid 15:00 så åkte jag och Sara mot skäris vi kollade på nåting där sen så gick vi till gymmet vi gymmade typ 2 timmar sen så började vi rulla hemmot. Så jag kom hem  duschade åt och nu så sitter jag på min sköna säng lyssnar på musik och tar det lungt! Det är alltså helg i 4 dagar liksom, bäästa! 
Aja inga bilder, förutom en jag tog en efter duschen haha :)
Öhh inga kommentarer om den där vita bomullen, det är en grej jag brukar rengöra mitt ansikte med :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: