Sharon alfonso

Onsdag

Kategori:

Idag så är det Onsdag, är så jävla trött idag! orkar inte med något alls. Men idag så vakna jag typ 7 så fixade ja mig osv, hade hemkunskap,SO,bild,lunch,matte och engelska. Sen så gick jag hem dirket så gick jag till nicko börja prata med honom, fixade om hans bur, så nu är det typ lättare att ge honom mat ode. Sen så kom Sara hem till mig hon lekte med Nicko medans jag fixade mina grejer till gymmet. Vid 4 tiden så gick vi till gymmet vi träffade Assia och hennes kompis där, vi satt snacka o hade kul, sen så kom Sabina "Heej va guur doo" haha bara Sara, Assia,Aissas kompis o Sabina fattar :P aja vi gymmade nån timme. Sen så belv jag sugen på en Kebab bröd! o tyvärr så åt vi det efter gymmet haha same shit de är första gången vi göör så, men imrogon ska jag bränna bort allting. Aja kom hem typ 9 tiden sen gick jag direkt till min säng log där var o är skiit trött. men måste fortfarande duscha! aja vi hörs :)

S'

Pappas specialla :P

Tog bild på några killar, haha höll på med dom typ :P

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: