Sharon alfonso

Nicko

Kategori:

Hejsan! Tänkte skriva om min söta hamster. Han heter nicko och är 5 veckorl gamla bara, han är en bebis hane. Jag,Sara och Nadin köpte hamstern den 13 maj alltså för 2 dagar sen.Han är ganska busig och bits lite ibland. Men han är inte van än eftersom han är köpt ifrån djuraffären i Skärholmen. Så han måste bara bli van med mig,Sara o Nadin.. Vi 3 har köpt hamstern och grejerna. Är så glad med nicko. Nicko bor hos mig just nu, men jag reser ju om 1 månad ungefär så han ska bo hos Sara när jag reser bort :) lägger ut bilder :)

Första bilden jag tog på Nicko, samma dag vi köpte honom

Älskling! brukar sakna honom skit mkt när jag i skolan eller ute :(

Där lekte han som en galning hahaha, busig han är!

Nicko älskar nötter som fan :)

Skrev hans namn idag typ i nån lektion hade tråkigt, och saknade honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: