Sharon alfonso

Min dag!

Kategori: Allmänt

Hejsan, det var länge sen jag skrev i bloggen, men pallar typ inte skriva har varit upptagen osv.
Idag så vaknade jag vid 11 tiden sen så åt jag frukost oså, vid 1-2 tiden så träffade jag Theresa och hennes kompis i T-centralen  sen så åt vi i china buffe mmm det är så gott!  Aja sen så åkte vi till skäris Theres skulle köpa några grejer osv, o sen då promenerade vi till Heron City jag köpte choklad protein i XXL affären, proteinet kostade 149 kr, ganska billigt faktist. Det var också gott jag testade med mjölk för man kan dricka med mjölk eller vatte, man får välja själv. Sen så chillade vi i Heron några timmar sen började alla åka hemåt. Så jag var hemma vid 21:00 tiden.
Ska snart kolla på nån film eller sova är ganska trött. Ska nog dra till gymmet imorgon! :) 
 
Proteinet jag köpte idag, finns i affären XXL (Heron City) för 149kr
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: