Sharon alfonso

Jobbig dag

Kategori: Allmänt

Shue! Hur är det?! själv så är jag så jävla trött och har ont i mina ben! :(
Jag vaknade typ 9 pga alarm, jag sålde kaffe och bullar i Skärholmen med Nadin och Sara.
Vi fick ganska mycket  pengar sedan så åkte vi in till stan oså. Kom hem typ 6.
Nu vet jag hur det verkligen känns att jobba och känna in pengar,  nte lätt!

Aja var hemma kollade på Tv. Sedan så åt jag typ 2 korvar haha blev sugen. Snart så ska jag göra min läxa som jag fick av min kurator, har mötte med henne imorgon så. Ska även söka sommarjobb inom Botyrka Kummunen, ska jobba efter att jag har kommit tbaks från Miami. 
Har inte hunnit gymma på några veckor! Mår inte alls bra, men har skit mycket att göra har haft om prov och prov på massa skit! Aja ska nog ta en dusch och vila kroppen. Det är Måndag imorgon FML!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: