Sharon alfonso

Igår!

Kategori: Allmänt

Igår så träffade jag Nadin, Sara, Pricilla och Mariam. Vi åkte till Tc för att åka mot Norrtälje men vi gick lite fel.. så sen var Pricilla och Mariam att åka tillbaks till Bredäng. Så Jag, Nadin och Sara stanna kvar eller åkte mot Danderdys Sjukus sen så tog vi bussen där mot Norrtälje vi åkte buss i 1 och en halv timme! OMG det var så jobbigt men roligt ändå. Sen så var vi framme i Norrtälje och där tog vi en buss mot tjejen som säljer hamster buren då åkte vi i en halv timme buss.. sen så var vi framme vi köpte buren för 150kr haha sen så tog vi bussen som heter Stockholm, vi var alltså utanför Stockholm hahaha, sen så åkte vi till Skärholmen vi gick till djur affären vikollade grejer till vår hamster och sen så kollade vi på hamstrar fast vi ska köpa från nån annan billigare  ( vi har inte köpt hamstern än) aja sen så åkte alla hem och jag hade ganska tråkigt hemma sen så sov jag. så var min dag iaf :)
 
 
Hamster buren
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: