Sharon alfonso

Hola amores

Kategori:

Hejsan snyggingar! Hur mår ni då?
Själv så mår jag helt okej förutom att jag åt kanel och det gick dåligt jag SPYDDE som fan!!! Hahahahahaha det var kul
Aja gick t skolan kl 10 typ sen så hade jag so, lunch,NO och sen så hade vi ingen elevens val. Men stannade i skolan med Sara,Mariam och Priscilla. Sen så åkte jag,Sara och Mariam hem till marina åt nudlar oså sen så åkt vi kanel o de gick absolut inte bra för mig! Jag spydde ut hela min nudel jag hade ätit. Hhaha kaos. Sen så började vi tagga hem från segeltorp/Fruängen vid 7 tiden, jag och Sara stannade ute lite typ 3 timmar snackade om allt möjligt oså, det var skönt kom hem typ 10 sen så hoppade jag in direkt i duschen. Och nu så ska jag plugga till mitt fysik prov som jag har till imorgon. Men vi hörs haha långt inlägg som vanligt :))
Dagens outfit också ;)

Kommentarer

  • Hej. säger:

    har du bilder på dig och Imad ?
    har du bilder på dig och amir?

    2013-05-07 | 00:00:10

Kommentera inlägget här: