Sharon alfonso

Heejj på er

Kategori: Allmänt

hahah jag vet att min blogg är skit tråkig, men jag hinner inte blogga heller. Men iaf
Idag vaknade jag typ 10-11? sen så  fixade jag frukost oså, skulle ut med Nadin och Sara idag men det blev ej så. SÅ ist så gick jag till kyrkan med min kusin o mamman. vi var där typ 2-3 timmar sen så kom vi hem typ  21 tiden, kom hem med värsta ont i huvudet och magen ville bara spy när jag kom hem, men jag tog en medicin så mår bättre nu aja ska snart fixa mig för att sova är ganska trött idag. Imorgon ny dag MÅNDAG :/ men vi hörs !
 
 En bild min kusin tog på mig i kyrkan idag=)

Kommentarer

  • linda säger:

    Hej sötis du har jätte fin blogg och design P.S. vart är fin militär jeans ifrån? :) det skulle betyda jätte mycket om du svarade på min fråga :) kram Linda

    2013-05-05 | 22:25:44

Kommentera inlägget här: