Sharon alfonso

frågor

Kategori: Allmänt

Tio frågor om dig själv:

Namn? - Sharon Julia Santana Alfonso 

När fyller du år? - 23 Juni

Några piercingar? - öron,Tungan och naveln 

Vad har du på dig just nu? - Mjukisar och kofta

Vilken årstid är bäst? - sommar ;)

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - när jag vet vad jag ska göra den dagen, och när jag får sms av den jag gillar!

Vad tycker du mest om hos dig själv? - håret och min rumpa haha

Vad är du bra på? - på att sölsa pengar hoho

Vem älskar du mest på denna jorden? - min familj,vänner och pengar 

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - själv, men det går bra med kille också :p

10 frågor om dina vänner:

Vem vet allt om dig? - tror nicole

Vem är den roligaste av dina vänner? - typ alla

Vem är snyggast av dina vänner? - haha alla såklart

Vem är mest partynisse? - phähähä ingen 

Vem är den du helst har filmkväll med? - med nadin o h sara

Vem av dina vänner är mest "devil"? vet nt.

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med, om du tar med någon?  vem som helst haha

10 frågor om din familj:

Vem står dig närmast? - båda faktist 

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - aa

Vem är farligast i din familj? - MAMMA! när  hon blir arg då är det 3:dje värdskriget !

Vem ser roligast ut i din familj? - ingen -.- eller mormor haha

Vem är coolast? - morfar ;))

Har ni något husdjur? - aa, min hamster Nicko

Vem har du mest gemensamt med? -vet inte, men tror mamma 

Vem står för underhållningen? - ingen typ, är för mig sjölv för det mesta

Vem sover du oftast med? -själv i min säng, men delar rum med min lillebror

Roligaste kvällen med en familjemedlem? - när alla kusinerna osv är hos oss :D

Fyra frågor om förhållanden:

Är du singel? - jaa tyvärr!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej !

Har du varit kär i någon? - Jaa! 1 gång, han var min första kärlek..

Är du kär just nu? - vet inte :o

MUSIK:

Lyssnar du på musik just nu? -  haha såklart, gör alltid de

vilken låt för tillfället? - spanska reggaeton 

Vad gillar du för musik? -  nästan allt men inte tråkig musik, gillar alltså sån musik man kan dansa sexigt typ som reggaeton :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: