Sharon alfonso

Dagen

Kategori:

Tja, dagen började med att jag gick till skolan klockan 9, hade Syslöjd,teknik,lunch,matte och svenska sen så taggade jag, sara och nadin till USA godis affären vi köpte massa gott där o sånt. Sen så åkte vi mot bredäng vi gick till Nadins gård vi satt där o åt grejerna chips o de, sen vid 7 tiden så började nadin gå hem så stannade jag o sara ute lite, men vi började gå hem typ kvart i 8 så jag kom hem typ 8, kom hem och sitter vid datorn omg såg en skit bra festival som finns snart här i Stockholm, jag måste fan gåå om det inte finns åldersgräns men ska försöka ta in mig haha, aja snart ska jag duscha. Vi hörs :)

Dagens outfit 

bild

heh

okej haha

Inca kola, en dryk som är från sydamerika<33

haha eeh toarulle från ingenstans :P

My life 

chips :D

chilinötter :P

 

Chips 

Vänner broor

Friends 

Nicko var på sin säng idag på morgonen, min lilla älskling :*

Kommentarer

  • Ahmed säger:

    vem brukaru vara ute Me? kan man få dit nummer jag vill träffa dig

    2013-05-16 | 23:58:15

Kommentera inlägget här: