Sharon alfonso

Dagen var bäst!

Kategori:

Hejsan! hur är det?? jag mår så jävla bra. Idag det var min lyckodag hahaha! aja idag så hade jag fysik prov och det gick så bra! första gången jag klarar ett fysik prov om jag ska vara ärlig! aja efter provet så slutade jag så jag,nadin och sara stannade kvar i skolan typ 2 timmar vi satt och snacka om massa grejer! men vi ska även göra en grej det ska bli en överraskning till bloggen och alla andra! hahahah ni kommer inte att tycka att vi är normala men aja. Sen så var vädret så fint också så vi passade på vädret med att grilla utanför nadins gård. Det var fail från början men vi lyckades och mat blev faktist god (första gången jag grillar ensam med vänner) hahaha! men sen så åt vi masmelos vi grillade typ dom eller aa, det var skit gott iaf! sen så garvade vi så mycket! det var alltså bästa dagen! imorgon så händer det nytt vi ska göra en grej sen så ska vi nog gymma. Det är även sista dagen imorgon sen så är det ingen skola på Torsdag och Fredag! och sen helgen! 

Aja alla började gå hem typ kl 21:00 så var hemma typ 10 över. Dusachade för jag luktade rök som fan haha. Men aja ska nog sova snart har orentering imorgon så måste vara pigg. Lägger ut dagens oufit.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: