Sharon alfonso

11 saker

Kategori: Allmänt

11 Saker ni inte visste om mig

1. Jag måste alltid kissa innan jag ska lägga mig, annars jag kan inte sova
 
2. Jag hade 11 F men har tagit bort 6 St eller lite mer.'
 
3. Jag blev försvunnen i Cuba i 4 timmar, så alla la ut bilder på mig i tv nyheterna om att en svensktjej var borta haha.
 
4. Jag har inte så bra kontakt med mina äldre syskon, vi snackar inte alls.
 
5. jag är känslig som fan. Men är stark men svag samtidigt.
 
6. Jag lyssanar på chipmunks låtar omg hahah skämms nu 
 
7. Jag brukar vara i min egna lilla värld..
 
8. Jag föddes en dag försenad skulle alltså föddas den 22 Juni men det blev 23 Juni
 
9. Min mormor har alltid varit min andra mamma, hon tog hand om mig jätte mycket när jag var bebis
 
10. Jag har är ganska dryg mot folk jag inte känner.
 
11. Jag är singel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: