Sharon alfonso

Shu!

Kategori: Allmänt

Hur är det med er då sötiiisar?! Jag mår bra iaf :D men dem har dagarna har jag inte gjort något speciellt utan bara träffa vänner oså, sov också hos Anna i 2 dagar i förr igår och igår. Igår så träffade jag Imad vi hade kul hahaha. Och idag så gick jag till kyrkan med Kevin och hans mamma. Det var ganska tråkigt först men sne bblev det roligt när kyrkan tog slut, sen så åkte alla hem och jag ska sova över hos kevin (han är min kusin) vi gick ut med hans hund skit söt hon heter Linda, åt nyss. Nu så sitter jag vid kevins MacBook Pro haha och lyssnar på Don Omar- Zumba. Och kevin spelar han e spel nööörrrd! aja chauuu vi hörs!
Linda <3
Innan kyrkan =)
Annish o jag :D
Gammal bild typ ungefär för 3 månader sen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: