Sharon alfonso

Min sista dag här i sverige

Kategori: Allmänt

Hejsan! Hur mår ni? vad gör ni? :)
Iaf så mår jag bra, reser om några timmar om ungefär 6 timmar.
JAG KOMMER SAKNA MÅNGA!</3
Iaf så var dagen med att jag mötte upp Aissa och Emine runt 3 tiden, vi åkte mot skäris osv
vi fikade sen så tåglufa vi som importer hahah!
sen så åkte vi mot Vårberg, chillade,snackade om allt möjligt.
Sen så börja alla tagga hemåt, jag var hemma vid 8 tiden, vi hade typ gäster oså
sen så började några ringa mig för att säga hejdå haha gullii
och vid 10 tiden så börja jag duscha kroppen och håret.
Nu är jag i min säng,bloggar och lyssnar på musik.
Snart ska jag nog välja kläder med dom jag ska åka med, något enkelt
ska åka typ 14 timmar !:o seröst kommer ha så jävla tråkigt men ska ta med mig min bok och läsa lite
hahha inte min still iaf men måste ha något att göra på flyget så.. :)
aja kanske detta blir mitt sista inlägg, eller så slänger jag ett snabbt inlägg med "hejdå sweden" typ :P
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: