Sharon alfonso

Hahaha okej ska berätta

Kategori: Allmänt

Den här killen jag snackar med så såg jag honom på flygplatsen i arlanda den 18 juni samma dag jag reste och så var han och hans familj var där i flygplatsen också, sen så hjälpte min familj hans familj för att checka in biljetterna, vi kände inte ens dom så haha, hans familj tog även samma flyg mot Paris som oss. Men han åkte inte med han stannade kvar i Sverige. Så för 3 dagar sen så puffade han mig på Fb så jag gick igenom hans bilder så såg jag en bild på han och hans familj så kände igen honom direkt haha (:
Aja vi har börjat ha kontakt och killen är skit trevlig (:
Inlägget kanske känns som "kbry inlägg" men skiteri väl vad ni tycker. Det här är min blogg och skriver och lägger bilder på vad jag vill (:
puss på er godnatt.

 

 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    varför pratar du med många killar?

    2013-07-16 | 05:24:04

Kommentera inlägget här: