Sharon alfonso

Första morgon i Sverige! :)

Kategori: Allmänt

Vakna typ haha helt död från resan! 
Kom hem igår från resan kl 12:00 men va hemma typ 14:00 sen kom Aissa till mig hon fick presenter av mig sen så hjälpte hon till att packa ner allt. Sen så fixa jag med till Copa Chile i Fittja, jag och Aissa åkte till Vårberg först för att lämna mina grejer asså pyjamas o sånt, jag sov hos henne. Sen så gick vi ut mot Fittja Chile grejen haha. Vi mötte upp några, dom var nya vänner för mig så vi var med dom sen börja dom rulla hemåt och jag och Aissa stannade kvar i Fittja. Vi åt godaste maten wallaaa. Aja vid 10 tiden började vi gå hem till Aissa och jag orkade inte mer jag var så tröt så jag snackade i lur med någon typ nån stund sen så la jag mig för att sova. 
Så var dagen igår :)
Lägg ut bilder från igår

 

 

 Min kortis haha love u

 
Älskar skonar 😍
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: