Sharon alfonso

20 snabba frågor

Kategori: Allmänt

1. Vad är ditt fullständiga namn?

Sharon Julia Santana Alfonso

2. Vad brukar folk kalla dig smeknamn?

Soso, bara Nadin kalla mig så haha.

3. Vad brukar dina föräldrar kalla dig?
Mamma kallar mig JUULIAA och pappa Sharon

4. När var det sist du kysste någon på munnen/ kinden?

Jag tror för 2 månader sen

5. Tror du på sannkärlek?

Aa ibland, om man verkligen kämpar för den man älskar..

6. När fyller du år?

23 Juni✌

7. Hur gammal blir du nästa år?

17 år bitcheees! Fan vad tiden går snabbt, jag minns när jag var 10 år som det vore igår :p

8. Vill du ha tillbaka någon i ditt liv?

Jag, nä jag är nöjd med dom jag har nu :)

9. Vart är du just nu?

Hemma i Miami

10. När vakna du ?

Nyss, klockan är 13:23.

11. Saknar du någon?

Ja, jag saknar många i Sverige ! Men kommer att träffa alla och Ge dom en hård kram och pussar

12. När grät du senast?

Igår..

13. Vilken hemsida besökte du sist?

Har nt varit inloggad på dator över 1 månad nu. Men på luren så är det KIK

14. Älskar du någon?

Sanningen ordet älska är ett starkt ord, och jag tror inte jag har älskat någon än, bara blivit kär

15. Om ja, vem då?

Pass på frågan

16. Vilket år ska du börja i grundskola?

9an! Skit nervös

17. Ditt längsta och kortaste förhållande ?
Längsta: 3-4 år kortast: 3 månader

18. Saknar du dina ex?

Ja en av dom, men han var ingen dålig kille så drf saknar ja honom, men med tiden går det över.

19. Dina bästa vänner?
Aissa, Nadin och Alejandra

20. Har du svarat ärlig på alla frågor?

Men jaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: