Sharon alfonso

Bästa dagen igår

Kategori:

Hej! Haha ska berätta om dagen igår.
Jag gick till skolan kl 8 mötte upp Nadin så vi gick tsm till skolan, sen hade vi musik, SO, Engelska ( vi hade prov det gick skit bra! :) ) svenska, lunch, spanska sen tagga jag hem, jag träffade min amor (im..) gissa haha säkert ni vet lr dem flesta som känner mig. Jag och min älskling hade skit kul tsm alltså bästa dagen i mitt liv, säger bara vi kramades 24/7 för vi hade saknat varandra skit skit mycket, och vid runt 21:00 började jag och min älskling åka hem, jag åkte till Slussen skulle hem till Anna och min älskling åkte till Tc han skulle hem. Så var hemma hos Anna typ 00:37 typ, Var skit trött också så jag åt lite sallad sedan så gick jag och la mig. Det var dagen igår iaf, puss på er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: