Sharon alfonso

Igår dagen!

Kategori:

Igår så träffade jag Imad, var med varandra till kl 17:00 ungefär sen så ringde jag Ale. Så vi träffades och sov över hos henne igår. Vi hade så roligt igår och vi åt massa gott också hihi.
Idag så vaknade jag typ 10 sen åt vi brunch, sen så taggade jag från Alby typ 14:00 så träffade jag Nadin gick hem till Sara vi fixa hennes hår oså :) sen så åkte vi till heron city o Sen till Ikea, Nadin köpte massa saker till sitt rum. Det blev fint och mysigt :) aja sen åkte vi hem till Nadin. Så jag och Sara gick hem kl 21:00. Kom hem duschade osv. Ska snart sova nu. Imorgon horskola :( tog även bild på en säng jag vill köpa haha den är fett hög och skön. La ut bilderna på sängen :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Namnet finns ju redan? XD

    Svar: HAHAH oj :P
    sharonalfonso.blogg.se

    2013-04-15 | 08:04:54

Kommentera inlägget här: