Sharon alfonso

HATAR ALLA IDIOTER SOM MÅSTE FÖRSTÖRA!!

Kategori: Allmänt

Asså seröst? driver ni eller vad? alla fans som inte lämnar Justin ifred. Han försöker sova, vila och ta det lungt. men ni bara skriker som horor, klätrar utanför hans fönsert? asså aa på grund av er så kanske kommer han inte imorgon och det är sista dagen. Jag vill verkligne se honom o jag har kämpat för att få biljetter. Svär om jag inte får se honom imorgon. jag kmr slå er om jag får tag på er. SNORUNGAR!!! FÖRESTEN NI SKREK TILL OCH MED ATT SELEN ÄR EN HORA, HUR KUNDE DU VARA MED HENNE? Tror ni verkligen att han ville höra det där från första dagen han kom till oss i Sverige? så ni bara vet han ogillar Sverige p.gr av era jävla barnsliga grejer. Asåå ååhh!!! jag är så besviken 
AAA LÅT MIG DAMPA VAD!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: